Marketing tekstowy czy wizualny?

Rozwój marketingu treści w skali ostatnich lat w bardzo wysokim stopniu wzrósł. Stał się on dzięki temu jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych podczas różnorodnych promocji.

Jego formatów istnieje bardzo wiele i są to różnorodne treści video, infografiki, e-booki, newslettery czy artykuły. Ciężko jednak wyróżnić najpopularniejsze z nich, gdyż zarówno tekstowe jak i wizualne są dostrzegane przez użytkowników.

Wielu z użytkowników internetu zauważa chętniej jednak tą drugą metodę, czyli marketing treści wizualnych. Spowodowane jest to z pewnością przez spadek koncentracji oraz małe skupienie nad oglądaną treścią.

Prosto więc mówiąc marketing wizualny trafia do nas chętniej niż tekstowy. Na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/przeglad-najwazniejszych-formatow-content-marketingowych,106.html dowiedzieć można się więcej o rodzajach marketingu i sprawdzić, które z treści zyskać mogą popularność wśród użytkowników.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.