Branża lotnicza, a działania w social media

Branża lotnicza jest w pewnym stopniu bardzo specyficzna. Działania w social media w tej branży nie należą do najłatwiejszych, jednakże „dla chcącego nic trudnego”. Jeśli poznamy specyfikę danej branży już od samego początku będziemy mogli zaprojektować odpowiednie działania marketingowe.

Do najpopularniejszych zaliczyć można chatboty, grafiki rozwijane, bądź transmisje live, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Ponadto Facebook wspiera takie działania, dzięki czemu ich zasięg jest bardzo wysoki.

Na stronie internetowej https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/wysokie-loty-czyli-flirt-branzy-lotniczej-z-social-media,110.html znaleźć można również wiele szczegółowych informacji dotyczących emloyer brandingu, czyli działaniach, dzięki którym zbudować można w prosty sposób wizerunek firmy, która dba o swoich pracowników.

Jeśli chcemy by pracownicy, zarówno Ci obecni oraz potencjalni dbali o swoje stanowisko pracy lub szukali pracy akurat w naszym przedsiębiorstwie warto działać w social media.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Publikacje i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.